kanser

📌Bir hafta boyunca kabukları ile 3 baş (3 diş değil) sarımsağı kabukları ile birlikte haşla ve kabuklarını soyarak kaya tuzuyla, çatalla ezerek püre haline getirin ve sabah aç karnına yiyin.
Öğlen yemeğine kadar başka bir şey yemeyin .
Sarımsak kanser hücrelerini yok eder.
Hastalıklı hücreleri sağlıklı hücrelerden ayırır.
Vücutta ne kadar lezyon , nodül, kist , miyom, kanser hücresi varsa temizler .
Vücut bu hastalıklı hücreleri ;
📌Basur kanaması
📌Adet kanaması
📌ishal
📌kusma
📌çıban olarak dışarıya atar.
Bunu kanser hastaları ayda bir hafta uygular ise vücudu yepyeni olur.



Hasta önce hakiki köylü sarımsağı aldı ve gün de 3 baş (diş değil) sarımsağı 1 su bardağı klorsuz su ile kabuklu 10 dk haşladı.
bir hafta boyunca sabahları aç karnına kabuklarını soyup , biraz tuz ekleyerek 7 gün yedi.
Bu süreçte , ishal , bulantı, istifra , kötü kokulu farklı bir dışkı, halsizlik ,üşüme, ateş, moral bozukluğu, güçsüzlük olacağını bunların normal iyileşme belirtisi olduğunu anlattım.
Kür öncesi hastayı bilgilendirmek çok önemlidir , hasta ne ile karşılaşacağını bilsin ...
Bir haftalık uygulamada hasta bahsettiğim şikayetleri yaşadı ve.... gerisini hastanın kendi kaleminden dinleyelim...
Allah'ın selamı ve bereketi üzerinize olsun.
Ben 35 yaşındayım ismim xxxxx 3 sene önce göğsümde kitle olduğuna teşhis kondu . Gittiğim doktor, kitlenin temiz olduğunu, hiç bir zararının olmadığını dedi.
Bir süre sonra ağrılarım çoğaldı, koltuk altımdan başlayan bir ağrı ,sağ taraf da göğsümün ucunda bitiyordu.
Tekrar doktora gittim bütün tahlillerimi yaptırdım ve doktor patoloji yaptırmam gerektiğini söyledi .
Patoloji sonucuna göre, kitlenin kötü veya iyi olduğuna karar vermemiz gerek dedi.
Ve 20 gün sonra tahliller geldi göğsümün hemen alınacağını söylediler, göğüs içini boşaltırız , yerine silikon yaparız dediler.
Biz tabiki izin vermedik başka doktorun da görmesini istedim . Uzman doçent doktor bulduk ve gittik o da yeni tanı olduğumu ve beklememiz gerektiğini söyledi.
1 sene oldu ben bu arada korkudan doktora gitmedim.
Göğüs kanseri olduğumu ve 1. aşamada olduğumu söylediler.
Araştırdım, hacamat ve sülüğün iyi geleceğini söylediler
Allah razı olsun Güler hocam da çok tevazulu biri ... ben ona başımdan ne geçti ise yazdım, bana kısa bir aradan sonra dönüş yaptı..biraz konuştuktan sonra Sarımsak kürünü tavsiye etti sonra hacamat ve sülük olmam gerektiğini söyledi.
Benim bu kürü 1 hafta yapacağımı söyledi.
Sarımsak kürünü yaptım ve 4. gün de her yerimden sivilceler çıktı ve o akşam midem çok bulandı ve istifra ettim . lavoboya gittim bir türlü istifra edemedim... sonra bir sıkışma geldi lavoboya tekrar gittim inanılmaz bir büyük abdest (dışkı) yaptım ki , gördüklerime ben de inanamadım. Kendimi 1 senedir tuvalete gitmemiş gibi hissediyordum. Dışkım da siyah zeytin çekirdeği gibi siyah parçacıklar vardı.
Tekrar midem bulandı, parmağımı boğazıma soktum , boğazımdan kan geldi.
Çok Korktum....
Çok afedersiniz , ayıplamayın, kınamayın
ne olur.
Bunları yazıyorum ki bir hayat daha kurtulsun... insan hayatı çok önemli.
Çok bitkin bir haldeydim... çok yorulmuş gibi esneme geldi gözümden yaşlar aktı, olduğum yerde uyumuşum, sanki ameliyat olmuş gibiydim.
Sabah kalktım,
Güler hocamıza yazdım, hocam mesajımı yoğunluktan okuyamadı.
Ve sarımsak kürünün son gününe geldim.
Yine bir iç bulantısı oldu.. bu kez daha tecrübeli idim ve daha az korkuyordum.
Boğazıma parmağımı sokarak tekrar kustum.
Midemden , ufak beyaz parçacıklar çıktı. Çok miniklerdi .
Elhamdülillah, o pislik ağırlık benden gitmişti. Güler hocamı aradım ve bana müjdeli haberi verdi.
O dışkı ile bazı pisliklerin benden gittiğini söyledi.
ELHAMDÜLİLLAH RABBİME ÇOK ŞÜKÜR DEDİM 😭😭😭
Allah razı olsun her aradığımda, telefonuma cevap aldım.
Kitlenin elime değip değmediğini sordu.
3 büyük kitle vardı göğsümde.
Yoğun ağrılarım ve kitleler yoktu, inanamadım, çok minnacık bir şey vardı...
Ağladım ağladım....
Büyük bir mutluluktu benim için, ve daha da sıkı sarıldım artık inancım daha da büyüktü.
Bir hafta ara verip tekrar küre başlamam gerektiğini söyledi..
Yine başlayacağım.
3 baş sarımsaktı, ben 4 baş yedim
Ve bugün günlerden 6 mart 2019 ben sabah gene istifra ettim her içimin bulanmasında kusmamda bir dağ kadar yük kalkıyordu üzerimden.
Eskiden uyurken parmak uçlarım uyuşuyordu
Bitti artık, uyuşmalar olmuyor ...
Sarımsak kürü bitince sırt ve bel bölgesine hacamat yaptırdım. Sarımsak sayesinde, kanser hücreleri sağlıklı hücrelerden ayrıldı ve biz bu hasta hücreleri hacamat ile dışarıya attık... hacamat sonrası daha da iyi oldum ..gücüm, neşem yerine gelmişti..
Ben iyileştikçe evimizde bayram havası yaşanıyordu... eşim çocuklarım çok mutlu oluyorlardı, mutluluktan ağladığımız anlar oldu ...
Hakkınızı helal edin çok uzun oldu benim mutluluğumu hiç birşey tarif edemez ..
Bu kürü tüm kanser hastaları uygulasın,
Benim tansiyonum var şekerim var demesin hiç bir yan etkisi yok.
Kendim denedim uyguladım, içtenlikle inanarak dua ederek yaptım, ve bu ameliyata girmeyeceğim diye karar aldım.
Ben bu kürle ve hacamatla iyi olacağımı biliyordum.
Eski ağrılarımdan eser yok, 😊🤲
Önce Rabbimin izniyle şifa buldum .
Güler hocamdan Allah razı olsun...
Bakın şunu düşünün; bize o kadar kimyasal ilaç verip daha da zehirliyorlar .
Neden atalarımızın sofrasından eksik etmediği, sarımsağı yemeyelim.
O kadar masum sanıyoruz ki hapları.
Aslında hiçte göründüğü gibi masum değiller.
Birde şunu yazmadan edemeyeceğim ben bu hastalığa hemşirenin bana vurduğu bir iğne sonucu yakalandım( aylık gebelik için korunma iğnesi)
😔😔😔
ALLAHIM İKİ CİHANDA AZİZ EYLESİN HOCALARIMIZI Allah bize öyle büyük güzellikler vermiş ki kıymetini bilelim hiç bir çıkarı olmayan hocamız benden yardımını hiç esirgemedi her saat benimle irtibata geçti elhamdülillah.
Son olarak ultrason çektirdim ve ultrasonu çeken doktor çok şaşırdı, bir ay önce var olan kitleler şimdi yoktu.
Benim başka bir hastanede ameliyat olduğumu zannetti..
Sarımsak kürü ve hacamat ile şifa bulduğuma inanmadı, sonuçlarda bir yanlışlık olmalı veya tahliller karışmış olmalı vs dedi ....
Sonuç olarak artık göğüs kanseri değilim...
Uyguladığımız sarımsak kürü aşağıda yazılıdır.
 kanser hastalarının ve adaylarının uygulaması gereken sarımsak kürü 

Yorumlar

Popüler Yayınlar