propolis

  • 200 gr propolisi buzluga koy .donuk halde mutfak robotunda iyice ufakla
Ben büyük bir cezve ye bir su bardağı zeytin yağı koyup ısıtıyorum daha sonra bir su bardağı prapolisi içine yavaş yavaş boşaltırken karıştırıp erimesini sağlıyorum tamamen eriyince ısıtmaya Son verip kavanoza boşaltıyorum krem prapolis olarak tüketiyorum
  • Ender Gul Krt 900 ml %96 lik etil alkol al eczaneden. Bunun içine 200 gr propolisi koy 25 gün boyunca hergun calkala
  • Ender Gul Krt Benim kavanozdaki gibi olacak. Dibe çöken posa .ustteki sıvı kısım saf propolis. Sıvı kısmı şırınga ile çekip başka temiz bir kavanoza aktarin
  • Yakup Akyol Alkol dışında erik hoşafı olmaz mı?
  • Ender Gul Krt Alkollü şekilde tüketmeyebilirsin. Şahsen ben de öyle yapıyorum. Alkol ucucu bir madde .tuketecegim miktarda alkollü propolisi kesme çay şekerine damlatiyorum 5-6 saat bekletiyorum. Alkol uçuyor. Sonra tuketiyorum
  • Mesut Çiftçi Bu 25 gün boyunca kavanoz nerede hangi sıcaklıkta saklanacak
  • Ender Gul Krt Oda sıcaklığında karanlık bir ortamda.

Yorumlar

Popüler Yayınlar