Maş fasulyesini şöyle filizlendirdim;

Maş fasulyesini şöyle filizlendirdim;
  1. Bir bardak maş fasulyesini tencerede üzerini geçecek kadar su ile ıslayıp bir gece kapağı kapalı olarak beklettim.
  2. Kapağı kapalı olarak karanlık bir yerde bekleyen fasulyeleri ertesi gün süzgece döküp sudan geçirdim.
  3. Tencereye koydum, su eklemeden bir gece beklettim.
  4. Her gün sudan geçirip süzdüm ve 5 gün daha aynı işlemi tekrarladım.
  5. Artık filizlerin uçlarının kararmaya başladığında fasulyeleri değerlendirme zamanının geldiğini anladım.
  6. En son maş filizlerini su dolu bir kaba koyup ayrılan yeşil kabukları ayıklayıp süzdüm.
Suya ıslattığım maş fasulyesi sadece 1 su bardağı kadardı. Her gün sudan geçirmek için tencerenin kapağını açtığımda kat kat çoğaldığını fark ettim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar