çeşitli denenmiş tedaviler



Uzun süren öksürüğüm vardı. Vicks ayaklarımın altına sürdüm poşet geçirdim çorap giydim ılık süt karabiber bal içtim at kestanesi kremi göğsüme sürdüm uyudum. Şifa buldum 🙏herkese tekrar teşekkür ederim 🙏
4
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Mert Günaydın Tkp
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Sevil Görken kekik ve sirkeyi kaynattınızmı peki
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Dilek Turgut .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Münire Kara Karaciğerinde yağlanma vardı maydanoz limon kuru yaptım gecti
2
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Fatma Kılıç Tarifi rica etsem ben artık nefes alamıyorum yağdan
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Münire Kara Fatma Kılıç saracoğlu kuru netten arastirabilursiniz
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 22s
Fatma Kılıç
Fatma Kılıç Münire Kara teşekürler
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 21s
Münire Kara
Münire Kara Fatma Kılıç rica ederim
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 19s
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç

Tuba Kesici .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Yunus Özcan .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g

Mevlüde Çelebi Ceviz kürü tiroid hormonunu düzenliyor kolesterolü düşürüyor uykusuzluk depresyona iyi geliyor kendim uyguladim
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Mevlüde Çelebi evet Nasıl uyguladınız?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mevlüde Çelebi
Mevlüde Çelebi Hnuran Kutlu iki cevizi kırdım akşam dan bir bardak suya koydun içinin perdesiyle beraber sabah kahvaltıdan yarım saat önce suyunu içtim cevizleri de yedim
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Mevlüde Çelebi
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Uykusuzluğa da iyi geliyormuş?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Teşekkür ederim. Sabah içilen ceviz suyu akşam uykusuna Nasıl etki eder?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Rica etsem yazarmısınız
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mevlüde Çelebi
Mevlüde Çelebi Hnuran Kutlu psikolojikmen insanı rahatlatıyor mide rahatsızlığından dolayı uyuyamadım zaman iki ceviz yesem uykum geliyor isterseniz deneyin
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mevlüde Çelebi
Mevlüde Çelebi Sabah işe okula gidenleri yolcu ediyorum tekrar yatıyorum rahat bir uyku veriyor
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mevlüde Çelebi
Mevlüde Çelebi Hnuran Kutlu hatta şimdi ceviz kırıp yiyeceğim ve yatacağım
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Sevil Görken
Sevil Görken Mevlüde Çelebi nasıl yaptınız troit için
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mukbil Hatice Yüksel
Mukbil Hatice Yüksel
👌
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Fatma Çiçek Şenkal
Fatma Çiçek Şenkal Yeğenim çok öksürüyordu başucuna soğan kesip koydum bir damla limon suyu verdim kesildi
3
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Fatma Çiçek Şenkal
Fatma Çiçek Şenkal 1 yaşındaki bebeğe uyguladım
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Serpil Çalişkan
Serpil Çalişkan .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hnuran Kutlu
Hnuran Kutlu Çok doğru,
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Kezban Atas
Kezban Atas Kronikleşmiş idrar yolu enfeksiyonundan kurtulan varmı hergünüm antibiyotikle geçiyo varsa lütfen yazsın
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Hümeyra Soybelli
Hümeyra Soybelli Kezban Atas kızılcık suyu bu mevsimde belki sadece marmelatını bulabilirsiniz ama yazın tanesini buzluğa atıp haftada bir falan kaynatabilirsiniz ben ve annemde bunla şifa bulduk denemenizi tavsiye ederim drum yaban mersini önernişti onunda faydasını gördüm bunlar bizim fayda gördüklerimiz
2
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Esin Eryurt Öztürk
Esin Eryurt Öztürk Kezban Atas ibrahim saraç oğlu karnıbahar kürü özellikle kronikleşmiş için tavsiye ederim.
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Nakşiye Sultan Cambaz
Nakşiye Sultan Cambaz Dut yapragi demlenip icilir
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Kezban Atas
Kezban Atas Nakşiye Sultan beyaz dutun yaprağımı açmı ićilecek
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Nakşiye Sultan Cambaz
Nakşiye Sultan Cambaz Kezban Atas ac olunursa daha iyi olur beyaz siyah fark etmez
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Kezban Atas
Kezban Atas Nakşiye Sultan Cambaz teşekkür ederim
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Hümeyra Soybelli
Hümeyra Soybelli 👏 çörek otuyağı elma sirkesi sıvı propolis bağışıklık girip faranjit
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Halime Halime
Halime Halime İngiliz karbonatın ile kronik öksürüğüm kesildi
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Mükremin Özdemir
Mükremin Özdemir nasıl kullandınız?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Türk Türkdogan
Türk Türkdogan İnsülün direnci iyileşen var mı?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Türk Türkdogan
Türk Türkdogan Yetişkin idrar tutamama iyileşen var mı?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Çigdem Turhan
Çigdem Turhan Türk Türkdogan evet çok şükür ıngiliz karbonat i ile
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Türk Türkdogan
Türk Türkdogan Çigdem Turhan İdrar tutamama sebebi neydi? Aktif mesane vb.? İ.Karb.nasıl kullandınız?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 20s
Çigdem Turhan
Çigdem Turhan Türk Türkdogan beldeki sıkıntıdan kaynaklı sabah akşam bir çay kaşığı aç karnına
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 20s
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Dilek Onavlık
Dilek Onavlık .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Melike Kara
Melike Kara Orta kulak enfeksiyonu artı sıvı birikmesini ilk soğan suyu sonra sarımsak suyu damlatarak geçirdik...

Bronşit,; günlük sakızı, bol c vitamini, ada çayı, ıhlamur, bol burun ve boğaz temizleme, tuzlu ve sirkeli suyla sık yikama, sarımsak tüketme ile veya kendiliğinden geçti...

Yirmilik dış eti iltihabi; kekiksuyu, ada çayı ve sarımsağı üstüne uygulama ile geçti...
2
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g · Düzenlendi
Sema Nur Aslanbayrak
Sema Nur Aslanbayrak Melike Kara sıvı birikmesi icin soğan suyu sarımsak suyunu nasıl yaptınız ne kadar süre ayrıntılı yazar mısınız lütfen oğlumda da var tüp takılacak dedi doktor
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Melike Kara
Melike Kara Sema Nur Aslanbayrak, ilk uzun süre soğan suyu kullandım geçmedi...daha sonra Gerçek Tıb kitabında orta kulak için 3 gün (ılik olarak) soğan suyu 3 günde sarımsak suyu damlattilması gerektiğini okuyup o şekilde uyguladım....yalnız ben sarımsak suyunu bi kaç damla su ile seyrelttim...uykuda şırınga ile uygulandı...
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Sema Nur Aslanbayrak
Sema Nur Aslanbayrak Melike Kara teşekkür ederim birer damla dimi. Kitap var elimde ama uygulayan birinden okumak daha iyi oluyor
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 22s
Melike Kara
Melike Kara Sema Nur Aslanbayrak, ben 3 damla olarak uyguladım...sizinde geçer inşallah...
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 21s
Sema Nur Aslanbayrak
Sema Nur Aslanbayrak İnşallah Allah razı olsun
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 21s
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Zbyd Uzn
Zbyd Uzn Tkp
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Kitapcı Mirim
Kitapcı Mirim Su orucu .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Ilgaz Özbek
Ilgaz Özbek Kitapcı Mirim kilomu verdiniz
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Kitapcı Mirim
Kitapcı Mirim Topuk dikeni şeker el titremesi psikolojik duzensizlikler
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 23s
Kitapcı Mirim
Kitapcı Mirim bunlardan arindim
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 23s
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Ilgaz Özbek
Ilgaz Özbek
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Meryem Köksal
Meryem Köksal .
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 1g
Aişe Işık
Aişe Işık Dis eti cekilmesini ak gunluk sakizi cigneyerek tedavi ettik Allahin izniyle
2
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 23s
Elif Mina Kaya
Elif Mina Kaya Aişe Işık gunde kac kez yaptiniz acaba?
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 23s
Aişe Işık
Aişe Işık 1 kez ben sakiz gibi cignedim yorulunca attim
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 21s
Emel Orhan Savran
Emel Orhan Savran Aişe Işık nerden alıcaz o sakizi
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 14s
Türk Türkdogan

Yanıt yaz...

Dosya Seç
Hülya Tutan Özdemir
Hülya Tutan Özdemir sabah ve gece ac karnına bir tatlı kaşığı elma sirkesini ılık suya koydum içtim ve bir ayda kolesterolü düşürdüm 300 lerden düştü hem de çok şükür sirke aktardan olanı
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 22s
Melike Kara
Melike Kara Bir de Bahar alerjisi ve gribal enfeksiyonuna aç karnına düzenli sarımsak kullanımının etkili olduğunu gördüm
1
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 21s · Düzenlendi
Nurşen Ataş
Nurşen Ataş Oğlumun elindeki egzama dan saraçoğlunun kuru dut kürünü uygulayarak geçirdik çok şükür
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 16s · Düzenlendi
Ayşen Türk
Ayşen Türk Çok iyi olur bizde faydalanırız
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 15s
Gulkadir Kadirgul
Gulkadir Kadirgul Erken yumurta yetmezliğine önerileriniz varmıdır bebek sahibi olmak istiyorum
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 10s
Tugba Guzel Cengiz
Tugba Guzel Cengiz
👀
Yönet
Beğen
 · Yanıtla · 10s
Meryem Deviren Işik
Meryem Deviren Işik 36 saat açlık elimdeki sedefi geçirdi mide sorununa iyi geldi haftada bir yaptım

Yorumlar

Popüler Yayınlar